fbpx

Jak mogę dodać profil mojej firmy?

Na naszej platformie dostępnych jest blisko 200 profili pracodawców. W tym największe firmy farmaceutyczne, ośrodki badań klinicznych i firmy CRO (Contract Research Organization). Zastanawiasz się jak dodać profil swojej firmy? To bardzo proste! Możesz go utworzyć, dodając pierwszą ofertę pracy. Podczas jej dodawania zostaniesz poproszony o uzupełnienie informacji o Twojej firmie, takich jak:

  • nazwa firmy
  • krótki opis
  • adres siedziby
  • adres strony internetowej
  • logo firmy (opcjonalnie)

Możesz także bardziej spersonalizować profil swojej firmy, dodając linki do firmowego konta w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram). Możesz również udostępnić link do video, opisującego działalność lub najważniejsze wartości Twojej firmy.

Jeżeli Twoja firma nie ma na razie żadnych aktualnych ofert pracy, a chciałbyś dodać profil swojej firmy, musisz się zarejestrować jako pracodawca.

Aby utworzyć konto pracodawcy:

  1. Wybierz z menu głównego „Dla pracodawcy” a następnie  „Logowanie Pulpit pracodawcy”.
  2.  Zarejestruj się (lub zaloguj – jeżeli posiadasz już konto na naszej platformie)
  3. W Kokpicie Pracodawcy wybierz zakładkę „Dodaj firmę”.
  4. Uzupełnij dane i zatwierdź je – Twój profil został stworzony!

Pamiętaj, że z poziomu Kokpitu Pracodawcy możesz dodawać ogłoszenia i nimi zarządzać. Tam też znajdziesz aplikacje złożone przez kandydatów na oferowane przez Ciebie stanowiska.

Napotkałeś jakikolwiek problem podczas tworzenia profilu Twojej firmy? Napisz do nas na adres e-mail: kontakt@pharmajobs.pl